marți, 12 aprilie 2016

In ultima clipa... am luat hotararea de a vizita o tara din Africa. Iata cum a fost :)



In ultima clipa m-am decis asupra tarii africane pe care urma sa o vizitez, iar alegerea norocoasa a fost Namibia, deoarece ma atragea ideea de a explora vastul desert Kalahari. Pot spune ca Namibia pare a fi o tara unde timpul parca a stat in loc, insa in sens pozitiv, deoarece omul nu si-a lasat amprenta peste tot, la fel ca in alte tari. Sunt mii de km de natura in care flora si fauna se dezvolta in mod corespunzator, iar aici oamenii nu fac nimic altceva decat sa le protejeze.

Dupa ce am petrecut 10 zile in vacanta in Namibia pot spune ca m-am intors acasa mult mai relaxat. Am fost cazat la hoteluri si resorturi de 3 sau 4 stele unde am avut parte de conditii foarte bune. Personalul era foarte politicos si chiar imi oferea sfaturi cu privire la cele mai accesibile locuri ce meritau vizitate. 

Nu mi-am dorit sa ma aventurez chiar in inima tarii pentru ca stiam ca pot aparea si situatii neprevazute, fiind ca am auzit la alti turisti care au ajuns acolo si li s-a stricat masina, fiind nevoiti sa astepte cateva ore bune pana sa primeasca ajutor. Cu toate acestea, Namibia este una dintre cele mai bine dezvoltate tari africane, care pune pret si pe turism, astfel ca oameni din toate colturile lumii vin aici sa exploreze frumusetea naturala. Majoritatea agentiilor de turism ofera pachete accesibile care includ vizitarea mai multor tari din Africa, printre care si Zimbabwe sau Botswana, iar un tur al acestora reprezinta chiar un vis ce merita implinit.

Am mers cu masini 4x4 destul de vechi prin parcuri si rezervatii naturale si a fost un sentiment foarte placut sa poti vedea animalele salbatice cum traiesc in mediul lor. A fost o experienta cu adevarat unica pe care imi doresc sa o retraiesc, insa in alta tara africana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu