duminică, 23 octombrie 2016

Oferte charter Kos in 2017

A durat ceva timp pana sa ma hotarasc alaturi de familie sa ne petrecem concediul in Kos, insa pot spune ca am facut cea mai buna alegere. Erau disponibile numeroase pachete turistice, insa noi am ales, la sugestia agentului un charter Kos pentru ca astfel aveam sa ne bucuram de mai mult confort si mai putine griji legate de drum. In doar 2 ore am ajuns la destinatie si nu era trecut de orele amiezii, motiv pentru care inca aveam jumatate de zi in fata pe care am petrecut-o la plaja relaxandu-ne si facandu-ne planul pentru ziua urmatoare. Copiii nostri s-au simtit foarte bine, s-au balacit, apa era foarte curata, iar intrarea se face treptat, nu erau pietre si nici stanci, iar nisipul de un auriu impresionant.
Am vrut sa inchiriem o masina ca sa ne fie mai usor sa mergem in toate locurile despre care auzisem numai cuvinte de lauda, insa din pacate, bugetul nu ne-a permis. In schimb, am avut internet pe telefon si a fost foarte usor sa ne descurcam si cu mijloacele de transport in comun, iar preturile erau acceptabile. Noi ne-am cazat chiar in oras, ne-am dorit ca hotelul sa fie la malul marii pentru a nu mai pierde timp pana la plaja. Asa, ieseam din hotel si dupa 2 pasi eram deja pe plaja, ceea ce a fost foarte confortabil.
Insa cum nu poti sa mergi in Grecia si sa stai numai la plaja, trebuie sa stii ca in Kos sunt o multime de locuri care merita vizitate, iar daca iti place istoria, cu siguranta te vei simti foarte bine. Cine alege charter Kos se poate bucura de locuri magice, de restaurante cu bucate traditionale grecesti savuroase, iar cu ajutorul Trip Advisor este foarte usor sa gasesti locurile care isi merita toti banii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu