miercuri, 13 mai 2015

consultatii neurologice la domiciliu

de cand matusa mea este grav bolnava si din pacate nedeplasabila, viata mea a devenit un adevarat cosmar. am incercat initial sa iau legatura cu o serie de medici care sa se ocupe din cand in cand de niste consultatii neurologice la domiciliu, insa pretul solicitat a fost cel putin exagerat - bine, paote ca intro tara in care oamenii sa aiba o putere de cumparare mai mare, pretul nu ar fi fost chiar atat de ridicat, insa pentru romania a fost mult si prefer sa nu divulg suma.

apoi m-am apucat sa iau internetul la puricat, sa caut articole, siteuri, clinicii si fel de fel de firme ce oferaservicii medicale, insa am fost putin cam dezamagit. se pare ca acolo unde nu exista o piata serioasa, nu prea exista nici bani - dar in cele din urma iam gasit pe cei de la doctoracasa.ro - care au fost chiar foarte ok.

am facut acolo un abonament care include un numar fix de consultatii si ma gandesc serios acum sa iau si pentru restul familiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu